środa, 24 marca 2010

Komisja ds. wizerunku SNM w Internecie

14 lutego (jak ja lubię ten dzień) zostałem wybrany do Zarządu SNM. Wprawdzie nieładnie jest się chwalić, choć różne są teraz na ten temat opinie, ale ja nie umiem ukryć zadowolenia Uśmiech. Otrzymałem imponującą, jak na nowicjusza liczbę głosów. Wyprzedzili mnie tylko Adam Makowski i Irena Ołtuszyk. Wprawdzie chwila zastanowienia przynosi natychmiast refleksję, że to także, a właściwie głównie ogromny ciężar odpowiedzialności, ale dobre samopoczucie zawsze pomaga w pracy, zatem nie ma co przed nim uciekać.
Tego dnia, odbyło się też wieczorem, pierwsze spotkanie nowego Zarządu. Prezes, niemal jak w starej, dobrej pruskiej szkole wojskowej, rozpoczął szybko od ustawienia wszystkich "na baczność".
Powołano komisje, które mają zająć się określonymi problemami. Ja zostałem Szefem Komisji ds. Wizerunku SNM w Internecie, w skrócie: ds. Internetu. Do pracy w tym zespole, zgłosili się Krysia Burczyk, Agnieszka Herma i Adam Makowski
[...]

Pełny wpis jest dostępny na stronie dla członków SNM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz