środa, 24 marca 2010

Jak działa Zarząd SNM

Ostatnie tygodnie, były dla mnie przyspieszonym kursem poruszania się "po Zarządzie". Może nie wszyscy wiedzą, ale Zarząd ma odrębną stronę, działającą podobnie jak strona dla członków SNM. Mam nadzieję, że nie zdradzę żadnej tajemnicy, pisząc kilka słów o tym jak to funkcjonuje, a wydaje mi się, że członkowie Stowarzyszenia powinni trochę na ten temat wiedzieć.
Wchodząc na stronę Zarządu (http://zg.snm.edu.pl/) widzę 3 moduły: Zarząd Główny, Komisja ds. Wizerunku SNM w Internecie, oraz Wszyscy.
Zarząd Główny, to miejsce gdzie podejmowane są ostateczne decyzje. Wstawia się tam projekty uchwał, dyskusje nad nimi i ostateczne głosowania. Aktualnie głosowane są wnioski dotyczące medali KEN dla m.in. Krysi B., Oli G. i Bronka P. a także w sprawie sprawozdania finansowego. Dostęp do tego miejsca mają członkowie Zarządu. Właśnie zauważyłem, że na tej liście nie ma Prezesa Henryka K., dziwne. Oczywiście przy każdym nazwisku, można znaleźć informację, kiedy dana osoba ostatnio się logowała.
Drugi moduł dotyczy komisji, w której pracuję, a w tym przypadku jestem jej Szefem. Tutaj prowadzimy dyskusje związane z Internetem i przygotowujemy projekty uchwał, które później będą głosowane i omawiane przez Zarząd. W tym module, mam trochę większe prawa, tzn. jako Szef, mogę w pewnym stopniu wpływać na jego wygląd. Decydować o dodawaniu nowych elementów. Na stronie głównej, widzę jedynie swoją komisję. Obowiązuje tu zasada, że nikt nie ma wstępu ani wglądu w to co robimy, no prawie nikt. Prezes widzi wszystko i wszystko może ? Być może również inni członkowie Prezydium, tego jeszcze nie wiem.
[...]
Cały wpis jest dostępny na stronie dla członków SNM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz