środa, 16 stycznia 2013

Wybory ścisle tajne

Za kilkanaście dni, na konferencji w Łodzi, Walne Zgromadzenie SNM dokona wyboru nowych władz. Jeszcze w ubiegłym roku, Zarząd wysłał informację o rekomendowaniu Aliny Przychody na funkcję Prezesa. Niestety jest to jedyna informacja jaką w tej chwili dysponuję odnośnie wyborów.
Pisałem kilkakrotnie do biura, z prośbą o listę kandydatów zgłoszonych do wyborów, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Trzy lata temu takie dane były udostępnione na platformie dla członków. Wtedy inicjowałem dyskusję z kandydatami na forum, która niestety została tuż po wyborach usunięta przez Prezesa i umieszczona gdzieś głęboko w archiwum. Do dziś na platformie nie ma żadnej informacji o kandydatach, nie ma także sekcji "konferencja w Łodzi". Rozumiem, że platforma dla członków jest od dawna martwa, ale jeżeli nawet Prezes spisał ją na straty, to może wypadałoby wysłać do członków jakiegoś maila z bieżącymi informacjami dotyczącymi wyborów, szczególnie jeżeli zrobiło się to odnośnie kandydowania Pani Aliny.

Zastanawiam się jak będą wyglądały najbliższe wybory. Trzy lata temu wybieraliśmy Prezesa spośród ...1 kandydata. Trochę przeczy to logice, w której matematycy powinni być dosyć mocni. Co można sobie pomyśleć o organizacji, która nie jest w stanie wystawić 2 kandydatów w wyborach? Brakuje jej kadr? Chętnych do pracy? A może wybory rozstrzygają się przed wyborami?
Mam nadzieję, że 27 stycznia będziemy mogli dokonać realnego wyboru, nawet jeżeli jego wynik będzie dla większości oczywisty.

7 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam, Piotrze!
    Ula, Koszalin

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrze, ja dziś oglądałam stronę i zobaczyłam, że jest lista kandydatów do ZG (zamieszczona chyba 16.01).
    Wśród kandydatów jestem ja (obecnie wiceprzewodnicząca GKR)
    Jeśli potrafię odpowiedzieć na Twoje pytania, to chętnie to uczynię.
    Pozdrawiam
    Majerska

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie przyjmuję wersję super optymistyczną i zakładam że te informacje były przygotowywane w tym samym czasie gdy ja robiłem wpis na blogu. Zakładam również że wszyscy byli tak bardzo zajęci, że nikt przez cały tydzień nie znalazł chwili czasu aby mi napisać: Piotrek poczekaj chwile zaraz wszystko będzie na stronie ;)
    Niestety w kwestii wyboru na Prezesa mamy powtórkę z Gdańska, najprawdopodobniej będziemy wybierać między Panią Aliną i Panią Aliną. Może dla zachowania przyzwoitości ktoś zgłosiłby się na Walnym w ostatniej chwili?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Oddział Krakowski zaproponował jako kandydata na prezesa SNM Krystynę Sikorę z Oddziału Katowickiego SNM.

    Pozdrawiam serdecznie - Bronek Pabich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym Oddziale jest tylko Katarzyna Sikora - Przewodnicząca naszego oddziału:)))))

      Usuń
  5. Rozumiem że Kasia nie wyraziła zgody na kandydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To już wiemy dlaczego nie ma drugiego kandydata na Prezesa, nie udało się odnaleźć Krystyny Sikory i zapytać czy zgadza się kandydować ;)

    OdpowiedzUsuń