W tej sytuacji bardzo istotny staje się udział Stowarzyszenia we wszelkich akcjach, które nie wiążą się z nakładami finansowymi ale mogą przyczynić się do większej rozpoznawalności organizacji. Dobrym przykładem jest tu Piknik Naukowy Polskiego Radia Bis, na którym SNM jest od lat obecny, głównie dzięki Wackowi Zawadowskiemu.
Inny przykładem są akcje firmy Casio w Polsce. SNM jest patronem co najmniej dwóch:
- Ogólnopolski konkurs filmowy promujący matematykę
- Akcja „Darmowe korepetycje przed maturą z matematyki”
Jakie są główne korzyści z udziału w takich akcjach? Przede wszystkim reklama. Zwykle informacja o patronach jest zamieszczana w informacjach prasowych dotyczących tych wydarzeń. Pamiętajmy że SNM dociera do ok. 1-2% nauczycieli matematyki w Polsce. Znaczna część tego środowiska wie bardzo mało o tej organizacji lub nie słyszała o niej wcale. W tej sytuacji każda możliwość zareklamowania się, jest bardzo ważna.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz